Payrolling in de detailhandel
8 juni 2016In de detailhandel worden vaak flexibele medewerkers, zoals studenten en scholieren, ingezet. Alle administratieve rompslomp die daarbij komt kijken, kost veel tijd. Wilt u deze tijd beter benutten en wilt u zich richten op de corebusiness van uw bedrijf? Wilt u daarnaast alleen betalen voor daadwerkelijk gewerkte uren van uw personeel? Neem dan contact op met Janssen Payroll!
Hoe werkt payrolling in de detailhandel?
Bij payrolling besteedt u het formele werkgeverschap uit aan ons. Daarmee worden wij de juridisch werkgever van uw medewerkers. Wij verzorgen de salarisadministratie en alle overige werkgeversverplichtingen. Van alle risico’s zoals ziekteverzuim en ontslagrecht bent u gevrijwaard.
Op de werkvloer verandert er niks. Het enige wat voor uw medewerkers verandert, is dat zij een loonstrook ontvangen met een andere bedrijfsnaam. De werving & selectie van uw personeel houdt u zelf in de hand.
Wij kunnen maar liefst 5,5 jaar flexibel verlonen!
Vragen over payrolling?
Heeft u vragen? Dan staat één van onze specialisten u graag te woord om de vragen te beantwoorden! U kunt zowel telefonisch als via e-mail contact met ons opnemen via de contactgegevens onderaan deze pagina. U kunt zich als ondernemer op uw corebusiness richten, terwijl wij u alle administratieve werkzaamheden uit handen nemen.