Werkgever
-
Maakt het uit waar mijn bedrijf gevestigd is, om zaken met jullie te kunnen doen?
Janssen Payroll Services is een landelijk opererend bedrijf. Of uw bedrijf nou in Groningen, in Gelderland, of in Limburg gevestigd is, wij doen graag zaken met u!
-
Volgens welke CAO werken mijn medewerkers?
Janssen Payroll Services hanteert de NBBU-CAO. Wij zijn verplicht om de inlenersbeloning te hanteren. Dit houdt in dat wij wat betreft de hoogte van de lonen, toeslagen, etc. afhankelijk zijn van de binnen uw bedrijf gehanteerde CAO.
-
Kunnen lopende contracten worden overgezet naar Janssen Payroll Services?
Voor de personeelsleden die momenteel een tijdelijk contract hebben, geldt dat ze kunnen worden overgezet naar onze payroll-constructie zodra de tijdelijke overeenkomst eindigt en indien er juridisch gezien nog mogelijkheden zijn. Wij kunnen uitsluitend tijdelijke medewerkers payrollen en bieden geen vaste aanstelling aan.
-
Hoe verloopt de facturatie?
Wij factureren wekelijks, na de verwerking van de gewerkte uren van uw medewerkers. U ontvangt wekelijks 1 factuur van ons, zodat u op een snelle en overzichtelijke manier inzicht heeft in uw personeelskosten.
-
Wanneer worden mijn medewerkers uitbetaald?
Indien er wordt gekozen voor weekverloning, vindt de uitbetaling van het salaris op iedere donderdag plaats. Bij periodeverloning wordt er confrom onderstaand schema uitbetaald (ook op de donderdagen). De uitbetalingen gaan bij ons op de betaaldag, om 12.00 uur de deur uit. In 95% van de gevallen, zullen uw medewerkers het salaris voor het einde van de betreffende dag op hun rekening bijgeboekt zien worden.
Periode 1: week 01-04. Betaling vindt plaats in week 05;
Periode 2: week 05-08. Betaling vindt plaats in week 09;
Periode 3: week 09-12. Betaling vindt plaats in week 13;
Periode 4: week 13-16. Betaling vindt plaats in week 17;
Periode 5: week 17-20. Betaling vindt plaats in week 21;
Periode 6: week 21-24. Betaling vindt plaats in week 25;
Periode 7: week 25-28. Betaling vindt plaats in week 29;
Periode 8: week 29-32. Betaling vindt plaats in week 33;
Periode 9: week 33-36. Betaling vindt plaats in week 37;
Periode 10: week 37-40. Betaling vindt plaats in week 41;
Periode 11: week 41-44. Betaling vindt plaats in week 45;
Periode 12: week 45-48. Betaling vindt plaats in week 49;
Periode 13: week 49-52. Betaling vindt plaats in week 1-2019. -
Wat zijn de kosten?
Om de kosten zo helder mogelijk in kaart te brengen, dienen wij diverse gegevens van u te ontvangen, die wij kunnen meenemen in de berekening van de uiteindelijke kosten. Wij garanderen u dat wij op werkdagen binnen 24 uur na uw aanvraag contact met u opnemen. Omdat wij maatwerk leveren, is het lastig om u op voorhand een exacte kostenraming voor te leggen. U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier. Wilt u, geheel vrijblijvend, een offerte aanvragen? Klik dan hier.
-
Hoe zijn de tarieven opgebouwd?
Het is belangrijk om duidelijk in kaart te krijgen wat u krijgt voor hetgeen u betaalt. Wij werken met uurtarieven. U betaalt alleen voor daadwerkelijk gewerkte uren (niet bij ziekte, niet bij vakantie, etc.). Bij het uurtarief is inbegrepen:
• Opbouw vakantiedagen conform de NBBU CAO (jaarlijks 24 dagen bij een 40-urige werkweek);
• Loondoorbetaling tijdens wettelijke feestdagen (conform NBBU CAO), tenzij hier andere afspraken over zijn gemaakt;
• Opbouw vakantiegeld, 8%, dus geen piek in de uitgaven in de ‘vakantiegeld-maand’, omdat de kosten verspreid, per gewerkt uur worden gefactureerd;
• Loondoorbetaling bij kort verzuim / bijzonder verlof conform de NBBU CAO;
• Afdrachten loonheffingen en sociale premies;
• Pensioenopbouw (m.i.v. 21 jaar en na 26 gewerkte weken, of anders in overleg);
• Loondoorbetaling tijdens ziekte conform NBBU CAO;
• De personeels- en salarisadministratie;
• Ziekteverzuimbegeleiding.
-
Op welke data worden mijn medewerkers uitbetaald?
Janssen Payroll Services betaalt de gewerkte uren normaliter uit op de donderdagen rond 12.00 uur. Afhankelijk van de wensen van uw medewerkers, wordt er in wekelijkse of in 4-wekelijkse termijnen uitbetaald.
-
Ik wil de medewerkers die bij Janssen Payroll Services op de payroll staan, zelf een contract bieden. Is dit mogelijk?
U kunt kandidaten die bij ons op de payroll staan, op ieder gewenst moment zelf een contract bieden. De enige voorwaarde die hieraan verbonden is, is dat aan alle betalingsverplichtingen is voldaan.
-
Hoe geef ik de gewerkte uren van mijn medewerkers door?
Wij werken met een online urenportal. Via een beveiligde omgeving kunt u de gewerkte uren van uw medewerkers aan ons doorgeven. In overleg zijn andere afspraken omtrent de aanlevering van uren te maken.
-
Waarom zou ik zaken doen met Janssen Payroll Services?
Janssen Payroll Services is het goedkoopste en meest servicegerichte payroll-bureau van Nederland. Wij maken gebruik van korte communicatielijnen, waardoor u nooit lang op een antwoord hoeft te wachten. Wij hechten waarde aan persoonlijke aandacht en zullen er alles aan doen om u alle werkzaamheden die komen kijken bij het in dienst nemen van personeel, uit handen te nemen. Op deze manier kunt u zich bezighouden met de corebusiness van uw bedrijf! Wilt u, geheel vrijblijvend, een offerte aanvragen? Klik dan hier.
Bel mij
Een van onze adviseurs neemt vrijblijvend contact met u op.